|
Post by wobble on Feb 22, 2006 5:37:04 GMT -5
Op www.kwistetniemeer.be begint op 1 mei een internetquiz. Er is voor 2500 euro aan prijzenpot. Allen daarheen, zou ik zeggen. Wat valt er te winnen? 1 prachtige ballonvaart met het team van Sidony Ballooning 3 luchtdopen met een sportvliegtuigje van op de luchthaven van Kortrijk door AirAdWorks 30 waardebonnen voor 1 lekkere pizza naar keuze bij Nuova Era 25 waardebonnen om lekker te eten in 't Hofke van Eksaarde 10 kortingsbonnen van reisbureau Jiba 50 T-shirts van deze quiz geschonken door drukkerij Decoscreen 2 waardebonnen van Thermae Grimbergen: toegang tot de thermen voor 1 persoon/waardebon 5 cd's en 5 dvd's geschonken door De Dansende Koe 5 kortingsbonnen voor Bobbejaanland 10 bonnen (2+1 gratis) voor Bobbejaanland 10 gratis toegangskaarten voor 1 kind voor de Lilse Bergen 5 stripverhalen geschonken door Hidrodoe 18 flessen wijn
|
|
|
Post by wobble on May 1, 2006 9:04:43 GMT -5
|
|
|
Post by Lucilius on May 1, 2006 9:19:31 GMT -5
my best guess: de Walküren uit Der Ring des Nibelungen van Wagner, nee? toch? niet?
|
|
|
Post by eLMO on May 1, 2006 9:57:57 GMT -5
Das bij mij ook nog het enige vraagteken, maar dacht ook onmiddellijk aan Wagner. Voor zover ik iets van klassieke muziek ken natuurlijk. :-)
|
|
|
Post by wobble on May 1, 2006 11:45:04 GMT -5
aha, uit Apocalypse now. Dat zou kunnen.
|
|
|
Post by wobble on May 2, 2006 12:03:00 GMT -5
en plotsklaps doet er ook een Elmo mee :-)
|
|
|
Post by gargamel on May 2, 2006 14:36:44 GMT -5
Inderdaad duidelijk een stukje Wagner te herkennen (was trouwens ook de enige die bij mij nog ontbrak)... straks moeten we nog allen samen de luchtballon in !!
|
|
|
Post by eLMO on May 2, 2006 16:01:16 GMT -5
en plotsklaps doet er ook een Elmo mee :-) eLMO staat al meer dan een maand bij de deelnemers, maar eLMO heeft zich al wel laten vangen aan die boekenwormvraag
|
|
|
Post by Lucilius on May 2, 2006 16:09:04 GMT -5
de vraag had alleszins moeten zijn : 'van hoeveel BLADEN heeft de worm gegeten' - dan was het stukken duidelijker geweest
|
|
|
Post by gargamel on May 3, 2006 12:53:43 GMT -5
Iemand trouwens al enig idee voor de bonusronde?
|
|
|
Post by wobble on May 3, 2006 13:58:13 GMT -5
Je laten vangen aan de boekenwormvraag? 8000 dacht ik. Maar als er inderdaad gegoocheld wordt met termen als pagina's, bladzijden en bladen kan het wel eens erg onduidelijk worden.
De bonusronde, daar heb ik (long shot) Zola Budd op geantwoord. Met The Wolf Banes zit ik daarmee ver uit de buurt. Mss de Rockrally?
of... (even goegelen)
Gorki heeft een nummer "Punk is dood" De zanger van The Wolf Banes heet Wimmeke Punk ...
|
|
|
Post by wobble on May 3, 2006 14:03:01 GMT -5
Je laten vangen aan de boekenwormvraag? 8000 dacht ik. Maar als er inderdaad gegoocheld wordt met termen als pagina's, bladzijden en bladen kan het wel eens erg onduidelijk worden. Dat raadsel is trouwens ooit op mijn quiz geweest. Hehehe. De bonusronde, daar heb ik (long shot) Zola Budd op geantwoord. Met The Wolf Banes zit ik daarmee ver uit de buurt. Mss de Rockrally? of... (even goegelen) Gorki heeft een nummer "Punk is dood" De zanger van The Wolf Banes heet Wimmeke Punk ...
|
|
|
Post by gargamel on May 3, 2006 15:06:21 GMT -5
Mijn eerste gok was ook wat too easy (ik ging voor de piranha ;D). Maar het zal inderdaad wel iets met songtitels en/of groepsleden te maken hebben... Tweede ronde is trouwens weer vreet simpel, die schiftingsvraag zal nog belangrijk worden
|
|
|
Post by wobble on May 4, 2006 10:19:20 GMT -5
ja lap, haal ik 10/10, krijg ik maar 1 punt. Dogfather haalt 9 en heeft 3 punten. Tss.
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on May 4, 2006 10:21:17 GMT -5
Dus is de vraag: geven we hier elkaar tips voor bonusvraag? Of houden we hier alles geheim ;D
|
|
|
Post by wobble on May 4, 2006 11:31:01 GMT -5
ik heb al 2 tips gegeven, hoe kan je weten dat je ze juist hebt?
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on May 5, 2006 6:14:51 GMT -5
Dat heb ik mij ook zitten afvragen... Hoe weet ge in godsnaam dat uwen gok just is (Misschien vraagje voor Manu) Enne, ik beken, vree chancard met eerste ronde (en toch wel een beetje ) Die derde reeks lijkt mij wa moeilijker (al is dat relatief in vergelijking met andere quizzen), voor laatste vraag heb ik al drie verschillende antwoorden gezien, die dicht bij elkaar liggen, maar welk is just?
|
|