|
Post by wobble on May 5, 2006 11:19:49 GMT -5
|
|
|
Post by wobble on May 20, 2006 5:56:23 GMT -5
ik zie een dogfather met 91 punten, maar al 2 jokers gebruikt. Ik sta zelf op 84, met nog maar 1 joker verkwanseld. Muhaha. En Elmo,... tja, die blijft een beetje hangen. Als mijn bonus wat meevalt eindig ik in de top 10.
|
|
|
Post by eLMO on May 20, 2006 7:42:46 GMT -5
Tja, eLMO was vergeten ronde 4 in te sturen en heeft het dan maar opgegeven.
|
|
|
Post by gargamel on May 22, 2006 2:40:16 GMT -5
Ik zie vooral een gargamel met 94 punten en een gargamel die het antwoord op de bonusvraag al had toen wobble nog sterk geloofde in zijn "allemaal beestjes"
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on May 22, 2006 6:00:42 GMT -5
ik zie een dogfather met 91 punten, maar al 2 jokers gebruikt. Ik sta zelf op 84, met nog maar 1 joker verkwanseld. Muhaha. En Elmo,... tja, die blijft een beetje hangen. Als mijn bonus wat meevalt eindig ik in de top 10. Mijn tactiek was in het begin volledig gericht op het toch wel absurde, maar o zo heerlijke avant-gardistische puntensysteem, waarmee ik op dat ogenblik aan het maximum zat - dit in tegenstelling tot bepaalde personages die er diep mee in de miserie zaten ;D Als ze dan halverwege het puntensysteem helemaal omsmijten, da is pas godgeklaaaaaaagd En dan begin je je natuurlijk vragen te stellen bij wie verantwoordelijk zou kunnen zijn voor de 'opmerkingen' in de volgende zin: 'na verschillende opmerkingen aangaande de puntentelling werd deze veranderd' Maar we hebben toch ons leute gehad voor een 3 weekskes En trouwens, of wobble er in slaagt om hoger te eindigen of nie, de mega-fantastische vogeldrinkschalen zijn van mij!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by wobble on May 22, 2006 10:53:21 GMT -5
ik heb de manu gefeliciteerd met zijn originele puntensysteem, dus aan mij zal het niet liggen. Ik ging er van uit dat ik de zwakkelingen er halverwege wel uit ging spelen, om dan in de slotrondes de rest in de pan te hakken. Maarrr, ik ken de dochter van Lambrecht! Eat this.
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on May 23, 2006 6:11:45 GMT -5
ik zie een dogfather met 91 punten, maar al 2 jokers gebruikt. Ik sta zelf op 84, met nog maar 1 joker verkwanseld. Muhaha. En Elmo,... tja, die blijft een beetje hangen. Als mijn bonus wat meevalt eindig ik in de top 10. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Het viel klaarblijkelijk niet zo erg mee... Top 10... mwoehahahaha Eerder top 50... ;D excuses voor het leedvermaak... hihi... tis dat het gisteren op de quiz weer mee momenten nie fantastisch ging en dat dit leedvermaak toch wel deugd doet... hehe
|
|
|
Post by wobble on May 23, 2006 13:14:34 GMT -5
't is niet moeilijk. Ik krijg maar 1 punt voor de bonus, terwijl ik er 5 moest hebben. Ik heb dus 108 punten, niet 103.
edit: mwuhahahaha ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by gargamel on May 24, 2006 2:53:39 GMT -5
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on May 24, 2006 5:09:40 GMT -5
't is niet moeilijk. Ik krijg maar 1 punt voor de bonus, terwijl ik er 5 moest hebben. Ik heb dus 108 punten, niet 103. edit: mwuhahahaha ;D ;D ;D ;D ;D Damn, daar gaat mijn mega-fantastisch vogeldrinkschaaltje aan mijn neus voorbij Allez, op de valreep nog ne proficiat voor de plaatsstijging, maar toch een ontgoochelende plaats...
|
|
|
Post by wobble on May 24, 2006 11:03:34 GMT -5
Mwuhahahaha!!!! ;D ;D ;D ;D ;D Knielt, gij allen, want Gargamel is de enige die het werkelijk tot de top 10 heeft gesmurft, 9de geworden in de eindstand!! proficiat. En heb je, net als ik, alle antwoorden zelf opgezocht? ;D
|
|
|
Post by wobble on May 24, 2006 11:05:13 GMT -5
Damn, daar gaat mijn mega-fantastisch vogeldrinkschaaltje aan mijn neus voorbij Allez, op de valreep nog ne proficiat voor de plaatsstijging, maar toch een ontgoochelende plaats... ik heb voor een cd geopteerd, goedkoper in verzending en mijn plaats is inderdaad niet zo fantastisch, een paar keer te weinig tijd gehad om alles op te zoeken.
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on May 27, 2006 12:02:12 GMT -5
en mijn plaats is inderdaad niet zo fantastisch, een paar keer te weinig tijd gehad om alles op te zoeken. ;D Dat excuus moeten we onthouden de volgende quiz... Ah neen, daar telt het 'weten' zeker?
|
|
|
Post by gargamel on Jun 1, 2006 9:40:32 GMT -5
Gargamel heeft een luchtdoop gesmurft!! Leek me het goedkoopst van al in verzending
|
|