|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 5:01:19 GMT -5
for fuks sake, zo moeilijk kan het nu toch niet meer zijn... (ik heb gezegd dat het niet zo'n super groep was!) Dat was tegelijkertijd TIP 3, 4, 5, 6 en 7
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:08:37 GMT -5
Hetzelfde dan zeker.
Keep your clothes on...? We're only in it for the money? Beepbeep Zappa?
|
|
|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 5:13:24 GMT -5
op google (heb het eens uitgeprobeerd met de info die al gevonden is) krijg je massa's goede antwoorden... tsss, tis van niet willen...
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:15:55 GMT -5
een echte quizzer doet het zonder Google.
maar goed: Gruppo Sportivo - Superman (ik wist't echt niet) Take your clothes of when you dance (FZ)
|
|
|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 5:18:18 GMT -5
het spijt me - ik verdien het niet om als semi-quizzer op dit forum te zitten... Ik vraag vergiffenis... wat het antwoord daarentegen betreft: bloemen en kransen, staande ovaties, tranen van ontroering, applaus tot in het oneindige... Mooi - mooi -... een nieuwe vraag?
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:22:45 GMT -5
Zolang je google maar niet afdrukt en meebrengt naar de quiz is het goed Mooie Zappavraag trouwens De nieuwe vraag: Een recent onderzoek wijst uit dat vrouwen wel eens durven liegen. (wie had dat gedacht) De top 4 ziet er als volgt uit 4. ik heb hoofdpijn 3. de trein had vertraging 2. deze schoenen waren een koopje (op twee slechts , het hele onderzoek al meteen op de helling) Wat is nr. 1?
|
|
|
Post by eLMO on Dec 10, 2004 5:23:58 GMT -5
Ook StuBru opstaan blijkbaar, nr 1 was iets van "Nee, ge zijt niet te dik"
Nederwiedewiedewiet ...
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:27:21 GMT -5
Ontzettend, nietwaar! Ik geloof dat al jaren.
jaja, prachtigeueue nederwiedewiedewiedewiet
Go on!
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:29:18 GMT -5
ik zit hier nu waarlijks met de slappe lach
|
|
|
Post by eLMO on Dec 10, 2004 5:31:19 GMT -5
Ook nog geïnspireerd door Stubru daarnet :
Welk nummer zingt Beck op de soundtrack van Eternal Sunshine of the Spotless Mind en van wie is het origineel?
|
|
|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 5:33:52 GMT -5
Ook nog geïnspireerd door Stubru daarnet : Welk nummer zingt Beck op de soundtrack van Eternal Sunshine of the Spotless Mind en van wie is het origineel? was dat niet iets van the Korgis?
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:35:40 GMT -5
everybody's gotta learn sometimes
The Korgi's
|
|
|
Post by eLMO on Dec 10, 2004 5:40:37 GMT -5
Inderdaad, was vrij simpel precies.
Next!
|
|
|
Post by wobble on Dec 10, 2004 5:44:26 GMT -5
Kamagurka, bekend van stripfiguren als Bertje en Cowboy Henk, en TV-reeksen als Lava, verwierf bekendheid met zijn absurde, cynische en soms grove strips. Geboren werd hij te Nieuwpoort, op 5 mei 1956, maar wel onder zijn echte naam. Hoe luidt die?
|
|
|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 6:39:40 GMT -5
ik heb juist de reacties gelezen in het deel 'wie beheerst het panamakanaal'. ik wil dan ook nu al mijn excuses aanbieden voor eenieder die ik onheus behandelt heb of althans de indruk gewekt heb dat te willen doen... Publieke boetedoening! Dat moet er zijn! (en vragen die ik niet kan oplossen zonder google te gebruiken...) (verwoede, doch tevergeefse pogingen om ooit nog een echt kwisser te worden...) (ik vind het bovendien een superleuke kwis op maandag - bij deze bedankt ik Wim voor al zijn inzet en moeite... hail to Wim)
|
|
|
Post by Lucilius on Dec 10, 2004 6:41:33 GMT -5
hij heet alleszins Luc
|
|
|
Post by eLMO on Dec 10, 2004 7:03:39 GMT -5
(en vragen die ik niet kan oplossen zonder google te gebruiken...) (verwoede, doch tevergeefse pogingen om ooit nog een echt kwisser te worden...) Idem hier, kan ze ook weer niet zonder Google ... zal ook nog veel moeten oefenen vooraleer ik een echte kwisser ben (ondertussen chance dat ik slimme teamgenoten heb ;D)
|
|