|
Post by negoeie on Mar 28, 2007 9:15:24 GMT -5
Hmm. Ik kan de helft van je rebus niet zien hoor... Maar is dat een iris, die bloem? Ah nee, het zal een lis zijn, en dat geeft dan waarschijnlijk Cornelis.
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on Mar 29, 2007 5:05:43 GMT -5
Dju toch, gisteren stond daar nog zo'n mooi CORNErvlagje te wimpelen... Maar desondanks, mooi mooi, een halve rebus is blijkbaar ook voldoende: dus kindjes, vergeet het niet meer, de zwarte komiek van Vlaanderen: Mungu Cornelis
|
|
|
Post by negoeie on Mar 29, 2007 10:16:06 GMT -5
OK, hoe heet dit filmpersonage ook alweer?
|
|
|
Post by negoeie on Apr 5, 2007 8:56:07 GMT -5
Ahum. Het antwoord op de vorige vraag was dus wel een tip hé.
|
|
|
Post by moederschaap on Apr 10, 2007 5:38:22 GMT -5
Deze hebben we al es gehad, niet? Cornelius!
|
|
|
Post by negoeie on Apr 10, 2007 6:57:18 GMT -5
Is dat zo? Dat herinner ik me dan toch niet hoor. Maar 't is wel juist!
|
|
|
Post by moederschaap on Apr 29, 2007 6:14:13 GMT -5
Oei dit was ik toch wel even helemaal uit het oog verloren... silly silly silly me!
Es denken...
Wat is de link tussen deze mensen?
Lewis Caroll, Phil Collins, M C Escher, Martina Navratilova, Charlie Chaplin
|
|
|
Post by wobble on Apr 29, 2007 12:51:13 GMT -5
ze hadden allemaal een spleetje tussen hun voorste tanden
|
|
|
Post by moederschaap on Apr 30, 2007 5:46:35 GMT -5
ze hadden allemaal een spleetje tussen hun voorste tanden Show me het spleetje! Euhm... er mag gegoogled worden!
|
|
|
Post by negoeie on May 2, 2007 11:44:57 GMT -5
Oei dit was ik toch wel even helemaal uit het oog verloren... silly silly silly me! Es denken... Wat is de link tussen deze mensen? Lewis Caroll, Phil Collins, M C Escher, Martina Navratilova, Charlie Chaplin Ze hebben allemaal een snor? Of nee, ze zijn (waren) allemaal linkshandig?
|
|
|
Post by moederschaap on May 3, 2007 8:17:24 GMT -5
Oei dit was ik toch wel even helemaal uit het oog verloren... silly silly silly me! Es denken... Wat is de link tussen deze mensen? Lewis Caroll, Phil Collins, M C Escher, Martina Navratilova, Charlie Chaplin Heel mooi! Allemaal linkshandigen... quiz is terug in jouw handen! Ze hebben allemaal een snor? Of nee, ze zijn (waren) allemaal linkshandig?
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on May 4, 2007 5:02:30 GMT -5
Heel mooi! Allemaal linkshandigen... quiz is terug in jouw handen! Ze hebben allemaal een snor? Of nee, ze zijn (waren) allemaal linkshandig? ;D Volgens mij begint moederschaap helemaal te dutsen
|
|
|
Post by negoeie on May 4, 2007 6:24:18 GMT -5
OK, tijd voor een kleurtjesvraag. Noem minstens vijf van de onderstaande personages
|
|
|
Post by pjotr007 on May 4, 2007 10:37:26 GMT -5
ik weet het! maar wel door wikipedia...
|
|
|
Post by moederschaap on May 7, 2007 7:56:30 GMT -5
;D Volgens mij begint moederschaap helemaal te dutsen Wadde dutsen tegen mij? tsk tsk tsk... *smite* (eeh dat was lang geleden)
|
|
|
Post by moederschaap on May 7, 2007 8:03:43 GMT -5
OK, tijd voor een kleurtjesvraag. Noem minstens vijf van de onderstaande personages Oh wauw jeugdsentiment! Es denken he: barbamama barbapapa barbabeebe barbabientje barbabennie? Geen idee of ik ze juist heb... Maar ik ken wel het liedje nog! Mag dat ook? ;D
|
|
|
Post by negoeie on May 8, 2007 6:13:21 GMT -5
Oh wauw jeugdsentiment! Es denken he: barbamama barbapapa barbabeebe barbabientje barbabennie? Geen idee of ik ze juist heb... Maar ik ken wel het liedje nog! Mag dat ook? ;D Als je het liedje echt zou kennen, dan zou je ze allemaal opgesomd kunnen hebben Maar allez, 't is bijna juist, dus je mag verderdoen. Kom op bezoek bij Barbapapa Het eind is zoek Bij de familie Barbapapa Kom op bezoek bij Barbapapa Kunnen wat ze willen worden Dun, dik of rond Kort, vierkant, lang Kom op bezoek bij Barbapapa Er is een Barbapapa, Barbamama Barbabenno, Barbabella Barbabientje, barbaborre Barbabob, Barbabee, Barbalalaaaa Kom op bezoek bij Barbapapa! A propos, voor de liefhebbers: ze zenden Barbapapa opnieuw uit op Nederland 3, maar dan wel op een onmogelijk uur. Halftien of zo...
|
|