|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 9:21:47 GMT -5
het bekendste taxi-bedrijf van Gent, met de meest eenvoudige telefoonnummer ter wereld. Ten minste als je Drie verschillende cijfers kan onthouden...
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 9:53:18 GMT -5
Ah de vriendelijke mannen van V-tax passeren ook es de revu!
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 10:02:08 GMT -5
ja hé, niets boven een kwartiertje politiek incorrect geleuter met de taxi-chauffeur...
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 11:06:08 GMT -5
hmz... een vraag met een W... *denkgezicht*
Vul volgende song van Lucje aan:
het voorspel was moordend
Oh, mijn liefste hartendief Mag ik het nog een keer proberen Ik zal zoet zijn en heel lief Ik zal de boel niet meer forceren
Mijn dwaze hoofd was er niet bij Ik dacht te veel aan andere dingen Ik had de huur nog niet betaald En mijn brommer was gestolen
Het voorspel was moordend De nasleep viel mee En de daad zelf kon er mee door
Ik stortte mij in het avontuur Ik dacht niet na over mijn daden Ik kreeg de deur tegen mijn neus En mijn neus is nu gebroken
Ik vergat wat ik had geleerd Laat het mij nog een keer proberen Ik zal zoet zijn en heel lief Ik zal de boel niet meer forceren
Wacht nog heel even Ik ga eerst in bad XXXX XXXX XXXX XXXX XXXXXX XXXX
Schuren met zeep En met heet kokend water Je zal tevreden zijn
;D
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 11:15:05 GMT -5
want ik moet proper zijn!
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 11:17:30 GMT -5
nevermind... ik heb het net opgezocht... Ik heb duidelijk de amish-versie gehoord...
ik zat er toch dicht bij, niet,
niet?
wel?
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 11:45:38 GMT -5
Je zat heel dicht bij het tuig van sexy Luc! Griezelig dichtbij zelfs Veel plezier met de X! (ik denk dat de X-files nog maar 2 keer zijn gepasseerd... ) Voor wie het interesseert om ooit eens luid mee te gillen op het volgende gorki-optredentje: Wacht nog heel even Ik ga eerst in bad Want mijn tuig moet proper zijn
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 11:52:08 GMT -5
;D nu goed, je moet een x intikken bij google, je komt er allerhande vuiligheid tegen, gaande van huisvrouwen bij wie je wel eens mag komen gluren, tot volgend item - dat volgens mij op minstens even kinky manieren kan gebruikt worden - maar dat moet ik nog een checken bij moederschaap. wat is x?
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 12:06:41 GMT -5
Hebben die bakskes van de X-box dan ook zo'n trilfunctie als die van de playstation?
;D
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 12:09:17 GMT -5
vast wel ... je kan het ook in allerhande openingen stoppen als je genoeg vastbesloten bent; maar dat hoort misschien eerder op die andere sites die ik onder de letter x vond...
gogogo, moederschaap!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 12:14:39 GMT -5
vast wel ... je kan het ook in allerhande openingen stoppen als je genoeg vastbesloten bent; maar dat hoort misschien eerder op die andere sites die ik onder de letter x vond... Uit welke tv-serie komt dit?
|
|
|
Post by Lucilius on Sept 13, 2006 12:16:19 GMT -5
ik dacht dat dat uit Dragonballz kwam... zijn ze ook gekend onder the Young Dragonballz?
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 12:19:24 GMT -5
Nee nee, maar als je nog even verder zoekt in dat zelfde pot nat dan kom je deze serie vast tegen!
|
|
|
Post by eLMO on Sept 13, 2006 13:33:57 GMT -5
Yugiyo ?
|
|
|
Post by moederschaap on Sept 13, 2006 14:08:23 GMT -5
Wat een prestatie! Denk je dat je een vraag kan vinden met "zeeëgel" als antwoord? Veel plezier!
|
|
|
Post by eLMO on Sept 14, 2006 11:13:27 GMT -5
De kan zich op verbazingwekkende wijze regenereren. Wanneer een geprikkeld wordt of zich bedreigd voelt, spuit hij niet alleen water naar buiten, maar ook zijn darm- en vatenstelsel. De vijand eet dit alles op en de kan ontsnappen. Binnen enkele dagen zijn alle uitgespuwde organen weer aangegroeid of vervangen. Over welk beestje gaat dit?
|
|
|
Post by wobble on Sept 15, 2006 13:21:15 GMT -5
euhm... De Zeekoe?
|
|