|
Post by moederschaap on Aug 22, 2006 13:08:07 GMT -5
Heeee maar je hebt met dat papier toch wel een mooi stervend zwaantje ineen geknutseld hè, Psychosaar! Origami aan de top my dear. Op zondag na mijn cursus creatief met kurk. Ja, nooit gedacht dat een kleedje (met assortie lingerieset) uit kurk zo veel bekijks zou krijgen! Doen we nu zondag verder met de kurken wc-rol houder?
|
|
|
Post by wobble on Aug 23, 2006 0:59:46 GMT -5
De ring van Moebius Uwen eerste plak-en knipcursus was mij toch niet echt duidelijk zenne juist! je moet het eens proberen. Maak Möbiusgewijs een ring van papier. Knip de strook in de lengte door. Taraa: een grotere Möbius! Creatief met wobble, voor al je natte zondagen...
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 23, 2006 11:04:33 GMT -5
Een gemakkelijke denk ik...
Voor welke lekkernij is de stad Montélimar bekend?
|
|
|
Post by moederschaap on Aug 23, 2006 13:07:36 GMT -5
Goed, met het gevaar om me ongelooflijk belachelijk te maken in het achterhoofd, een gokje: ?
|
|
|
Post by wobble on Aug 24, 2006 4:28:16 GMT -5
noega
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 27, 2006 8:23:56 GMT -5
Zeer just (ook datgene over moederschaap trouwens ;D)
|
|
|
Post by wobble on Aug 28, 2006 1:26:36 GMT -5
aan wie is het dan? Nu ben ik helemaal in de war. ;D
|
|
|
Post by wobble on Aug 28, 2006 1:28:49 GMT -5
Deze zomer stonden op het strand van De Panne verschillende kunstwerkjes in het kader van Beaufort 2006. Welke dieren stonden daar?
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 28, 2006 1:30:56 GMT -5
aan wie is het dan? Nu ben ik helemaal in de war. ;D jij is vreemd... het is aan u kleine wobble
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on Aug 28, 2006 4:15:04 GMT -5
Waren da die olifantjes da ge bedoelt...
Ik neem aan dat liggend bakkend naakt hier niet aan de omschrijving voldoet
|
|
|
Post by wobble on Aug 28, 2006 12:30:33 GMT -5
die olifantjes, inderdaad. Liggend naakt voldoet aan het dier (kreeft), maar niet aan de kunst.
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 29, 2006 3:31:59 GMT -5
die olifantjes, inderdaad. Liggend naakt voldoet aan het dier (kreeft), maar niet aan de kunst. Soms kan liggend naakt wel degelijk aan de omschrijving 'kunst' voldoen, maar ge riskeert da nie snel in De Panne tegen te komen... Ik bedenk een vraagje...
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 29, 2006 5:16:00 GMT -5
Ahaaa... In de Metro wordt ge rond u oren geslagen met 'Back to School' weetjes, dus laat ons eens op deze kar springen, en wel met 'return to kindergarten':
Welk materiaal voldoet aan volgende definitie: a synthetic material resembling clay but remaining soft; used as a substitute for clay or wax in modeling (especially in schools)
|
|
|
Post by moederschaap on Aug 29, 2006 5:19:18 GMT -5
Daar weet ik nu es alles van sie! *haal hoopje plasticine uit haar van vorig lastig kind*
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 29, 2006 5:24:10 GMT -5
Lang leve de plasticine-worsten (en nog een ::)tje voor ons aller schaap )
|
|
|
Post by moederschaap on Aug 30, 2006 12:49:14 GMT -5
Kan er eventueel in het vervolg een waarschuwing meegegeven worden door de persoon die de P-vraag stelt? Iets in de zin van: danger danger! Als u nu juist antwoordt hebt u de Q-vraag aan uw been! Dat zou wel eens handig zijn... Welk logo is dit? Of ook: welk spel mocht moederschaap niet meer in het donker spelen van papa en mama schaap omdat ze te luid gilde?
|
|
|
Post by wobble on Aug 30, 2006 13:17:19 GMT -5
ik zie alleen: "bild nicht gefunden www.quake.de" hmm, welk spel??? Met een Q, zei je?
|
|