|
Post by Toem on Aug 3, 2006 15:25:35 GMT -5
Niet zo sip 't is goed ;D
|
|
|
Post by wobble on Aug 5, 2006 9:32:18 GMT -5
nounou, goed zou ik dat toch niet noemen We gaan voor de F. Van welke film zijn dit de hoofdpersonages?
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 5, 2006 11:39:32 GMT -5
Fantastic4
|
|
|
Post by wobble on Aug 7, 2006 11:23:54 GMT -5
jawel! applaus! hulde!
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 10, 2006 12:44:34 GMT -5
Welke groep had recentelijk met volgend nummer een hit?
I remember when, I remember, I remember when I lost my mind There was something so pleasant about that place Even your emotions had an echo and so much space
And when you're out there without care Yeah I was out of touch But it wasn't because I didn't know enough I just knew too much
Does that make me Crazy Does that make me Crazy Does that make me Crazy Possibly
And I hope that you are having the time of your life But think twice, that's my only advice Come on now who do you, who do you, who do you, who do you think you are, ha ha ha bless your soul you really think you're in control
well I think you're Crazy I think you're Crazy I think you're Crazy Just like me
My heroes had the heart to lose their lives out on the limb All I remember is thinking I want to be like them. Ever since I was little, ever since I was little It looked like fun And there's no coincidence I've come And I can die when I'm done
But Maybe I'm Crazy Maybe you're Crazy Maybe we're Crazy Probably
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on Aug 11, 2006 6:19:45 GMT -5
Gnarls Barkley Gisterenavond nog lekker luid eens laten draaien in den otto
|
|
|
Post by psychosaar on Aug 13, 2006 4:32:55 GMT -5
Indeed indeed, Gnarls Barkley
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 16, 2006 5:29:36 GMT -5
Gnarls Barkley heeft naar eigen zeggen veel te danken aan een soul-en funklegend, voornamelijk gekend van de soundtrack van dé Blaxploitation-movie bij uitstek, 'Shaft'. Onlangs kwam X ietwat belachelijk in het nieuws omdat hij niet langer wil meewerken aan Southpark, waar hij zijn stem leende aan 'Chef' (extra sympathiepunten voor diegene die de reden kan geven)...
|
|
|
Post by moederschaap on Aug 16, 2006 5:41:09 GMT -5
Zoals te voorspellen ga ik enkel en alleen voor de extra sympathie punten! De man is een fervente aanhanger van de in stilte bevallende Scientology sekte! Hij weigerde mee te werken aan een aflevering waarin Tom Cruise enzo belachelijk gemaakt werden en vond dat het geloof net iets te belachelijk gemaakt werd, maar wat wil je... Zijn naam... een groot raadsel voor mij!
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 16, 2006 5:54:51 GMT -5
Great shock Moederschaap die alleen voor de sympathiepunten gaat En alleen dat antwoord verdient een nieuwe vraag voor Moederschaap, maar toch nog even een tip: Isaac H.... Correctie: de vraag ligt hier weer volledig open, sympathiepunten werden onverwijld afgenomen (maar toch nog steeds een heel klein petieterig beetje in bewondering voor de gedetailleerde uitleg, evenwel zonder extra verdienste)
|
|
|
Post by Toem on Aug 16, 2006 6:11:17 GMT -5
Isaac Hayes
|
|
dogfather
kleuter
|
Post by dogfather on Aug 16, 2006 6:11:52 GMT -5
Yes indeed
|
|
|
Post by moederschaap on Aug 16, 2006 6:16:55 GMT -5
Great shock Moederschaap die alleen voor de sympathiepunten gaat En alleen dat antwoord verdient een nieuwe vraag voor Moederschaap, maar toch nog even een tip: Isaac H.... Correctie: de vraag ligt hier weer volledig open, sympathiepunten werden onverwijld afgenomen (maar toch nog steeds een heel klein petieterig beetje in bewondering voor de gedetailleerde uitleg, evenwel zonder extra verdienste)
|
|
|
Post by Toem on Aug 16, 2006 6:27:41 GMT -5
X, gevestigd in Genève, werd opgericht in 1945 als handelsorganisatie met als doel om te functioneren als een samenwerkingsorgaan tussen alle aangesloten luchtvaartmaatschappijen. De samenwerking moest zorgen voor veilige, betrouwbare luchtvaartdiensten en economische voordelen.
Ondertussen is X uitgegroeid tot een internationale handelsorganisatie die als aanspreekpunt en vertegenwoordiger dient voor (bijna) de volledige luchtvaartindustrie. Er zijn speculaties dat de organisatie gebruikt wordt als kartel (veel goedkope vervoerders zijn geen lid van X). De mededingingsautoriteiten van de Europese Unie doen hier onderzoek naar.
X?
Met de afkorting ben ik meer dan te tevreden
|
|
|
Post by Toem on Aug 19, 2006 6:31:59 GMT -5
Tijd voor een rebus precies: Geluid dat dit beest maakt : + -fel
|
|
|
Post by Lucilius on Aug 19, 2006 6:39:27 GMT -5
ia-ta?