|
Post by wobble on May 17, 2006 11:10:31 GMT -5
Simpel? Toch duurt het twee dagen voor iemand antwoordt.
|
|
|
Post by pfff on May 19, 2006 10:44:07 GMT -5
the White Stripes liggen voor eventjes in de lappenmand, omdat den Jack een nieuwe bezigheid heeft. Hij vertelt verhaaltjes met the Raconteurs. anyway. mocht je ooit een optreden meegemaakt hebben was er toch wel een beetje kans dat the White Stripes een cover speelden van een liedje van deze knappe jongedames hieronder. Graag de naam van de eerste van deze tweelingszussen.
|
|
|
Post by gargamel on May 22, 2006 8:51:26 GMT -5
Ik dacht aan Tegan & Sara ;D Maar euhm... Dan mis ik toch wel enige alfabetraket hier...
|
|
|
Post by gargamel on Jun 7, 2006 10:00:40 GMT -5
Hier wordt geen vooruitgang meer gesmurft... dus voor mijn eigen antwoord, dat correct was! Aangezien de voorlaatste vraag in Oman was geëindigd, smurf ik maar verder met de P : Een Britse filmregisseur werd ter wereld gesmurft in 1944 in Islington, Londen. Hij was één van Londens meest succesvolle commerciële copywriters, voor hij zijn eigen tv-scripts begon te smurfen en het vervolgens tot gevierd regisseur smurfte. Enkele van zijn meest gesmurfte films : Midnight Express, Fame, The Wall, Birdy, Angel Heart, Mississippi Burning, The Commitments, Evita en The Road to Wellville. Op 1 januari 2002 smurfte Koningin Elizabeth II hem tot ridder, zodat U hem sindsdien mag aansmurfen met Sir. Over wie ben ik hier aan het smurfen?
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 8, 2006 3:28:31 GMT -5
Aha! The commitments, dat kan alleen maar den deze zijn:
|
|
|
Post by gargamel on Jun 8, 2006 6:48:46 GMT -5
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 13, 2006 8:14:00 GMT -5
XXX is de merknaam voor een product met als basis gefermenteerd mycelium van de schimmel Fusarium venenatum. Het bestaat voor 45% uit eiwitten en 13% vet. Verder zijn er vitaminen en mineralen aan toegevoegd. Als bindmiddel wordt het eiwit van kippeneieren gebruikt. Wat zoek ik?
|
|
|
Post by negoeie on Jun 13, 2006 9:05:48 GMT -5
XXX is de merknaam voor een product met als basis gefermenteerd mycelium van de schimmel Fusarium venenatum. Het bestaat voor 45% uit eiwitten en 13% vet. Verder zijn er vitaminen en mineralen aan toegevoegd. Als bindmiddel wordt het eiwit van kippeneieren gebruikt. Wat zoek ik? Dat is het walgelijke Quorn. Let op mijn woorden: binnen 5 jaar zal blijken dat Quorn kankerverwekkend is!!
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 13, 2006 12:11:07 GMT -5
heel flink! Het zou natuurlijk wel de fluorescerende groene gloei rond vegetariërs verklaren... Ik zou een patent nemen op je theorie negoeie!
|
|
|
Post by negoeie on Jun 14, 2006 4:40:16 GMT -5
heel flink! Het zou natuurlijk wel de fluorescerende groene gloei rond vegetariërs verklaren... Ik zou een patent nemen op je theorie negoeie! Ik was er zelfs ook niet ontevreden over. Wat wordt hier geteeld? Als tip kan ik er nog bij zeggen dat er 2 correcte mogelijke antwoorden zijn.
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 14, 2006 5:44:08 GMT -5
Whaaaaaaah! (of ook: man, heb ik even een grandiose ingeving, daar moet op gedronken worden Dat kan gewoon niets anders zijn dan Rucola of Raketsla
|
|
|
Post by negoeie on Jun 14, 2006 8:41:46 GMT -5
't Zal wel zijn! (Om even een totaal niet ter zake doende smiley te gebruiken.)
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 14, 2006 11:26:01 GMT -5
Van wie is volgend citaat? "Vroeger zocht een man een vrouw die koken kon als zijn moeder. Tegenwoordig krijgt hij er één die drinken kan als zijn vader."
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 15, 2006 3:34:03 GMT -5
Misschien vinden jullie een hint wel leuk?
|
|
|
Post by psychosaar on Jun 15, 2006 13:59:54 GMT -5
Van de Olson twins zelf zal t wel ni zijn zeker....
|
|
|
Post by moederschaap on Jun 16, 2006 5:41:49 GMT -5
Van de Olson twins zelf zal t wel ni zijn zeker.... De foto staat er niet op omwille van de tweeling op zich, maar omwille van hun T-shirt. Dus voor één keer vraag ik jullie echt wel om naar hun balkonette te staren (profiteer ervan)
|
|
dogfather
kleuter
Don't ask what the dogfather can do for you... he wouldn't know
|
Post by dogfather on Jun 16, 2006 5:55:20 GMT -5
Van de Olson twins zelf zal t wel ni zijn zeker.... De foto staat er niet op omwille van de tweeling op zich, maar omwille van hun T-shirt. Dus voor één keer vraag ik jullie echt wel om naar hun balkonette te staren (profiteer ervan) Wat balkonette, waar balkonette, hoe balkonette Balkonette is balkonette (en dees zijn er geen) [vrij naar voetbal-inspiratie]
|
|