|
Post by Lucilius on Mar 19, 2006 5:57:41 GMT -5
het was toch maar een kwestie van tijd dat ik op zo'n karma zou belanden... Als de okselvijvers zich ergens voor inzetten... Troost je hoor, wobble, ik zal aan je denken als ik me lam zuip ergens in juli of augustus.
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 19, 2006 7:16:22 GMT -5
In "The Gift" van de Velvet Underground wordt een enorm schattig verhaal vertelt verteld, met een absurde, morbide afloop. De brilliante song vertelt het verhaal van een jongen die gescheiden leeft van zijn vriendin Marsha. Hoewel ze had beloofd om hem op één of andere manier trouw te blijven (She would date occasionally, but merely as amusement), verwaarloosde ze hem grondig (Two months, and all he had to show were three dog-eared letters). Visioenen van ontrouw en seksuele fantasieën overspoelen de arme jongen. Omdat hij niet genoeg geld heeft haar te bezoeken, besluit hij zichzelf met de post op te sturen (A few airholes, some water, a selection of midnight snacks, and it would probably be as good as going tourist). Voor Marsha ging het leven ondertussen gewoon verder (My God, he was like an octopus. Hands all over the place), ze dacht nog nauwelijks aan onze arme jongen in zijn doos... Tenslotte:
Inside the package, XXX was so transfixed with excitement that he could barely breathe. His skin felt prickly from the heat and he could feel his heart beating in his throat. It would be soon. Sheila stood quite upright and walked around to the other side of the package. Then she sank down to her knees, grasped the cutter by both handles, took a deep breath and plunged the long blade through the middle of the package, through the middle of the masking tape, through the cardboard, through the cushioning and (thud) right through the center of XXX Jeffers head, which split slightly and caused little rhythmic arcs of red to pulsate gently in the morning sun.
*pfieuw*
Hoe heet de arme jongen?
|
|
|
Post by ninfita on Mar 19, 2006 7:32:10 GMT -5
Geen idee maar k vind het alvast heel erg tragisch
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 19, 2006 7:56:24 GMT -5
Maar geef toe dat er een ongelooflijk praktische levensles in zit he
|
|
|
Post by psychosaar on Mar 19, 2006 8:00:37 GMT -5
Geen idee maar k vind het alvast heel erg tragisch
|
|
|
Post by wobble on Mar 19, 2006 8:14:34 GMT -5
In "The Gift" van de Velvet Underground wordt een enorm schattig verhaal vertelt, tsss
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 19, 2006 8:19:32 GMT -5
oei oei oei! Sorry sorry sorry!
|
|
|
Post by ninfita on Mar 19, 2006 8:23:44 GMT -5
Maar geef toe dat er een ongelooflijk praktische levensles in zit he Jezelf per post verzenden is géén goed idee? Steeds een lang scherp zwaard dicht in de buurt hebben om opdringerige mannen te verwijderen?
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 19, 2006 8:25:50 GMT -5
Maar geef toe dat er een ongelooflijk praktische levensles in zit he Jezelf per post verzenden is géén goed idee? Jawel he, lijkt me wel goed idee, mits de nodige voorzorgen (kop intrekken, lijkt me)
|
|
|
Post by psychosaar on Mar 19, 2006 10:38:27 GMT -5
wally willy walter woody ...
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 19, 2006 10:53:05 GMT -5
wally -> heet willy -> koel walter -> warm woody ->koud ...
|
|
|
Post by nognegoeie on Mar 19, 2006 12:52:24 GMT -5
leuke vraag ik denk niet dat ik mij vergis als ik stel dat de gezochte jongeman Walt O. Jefferson heet
|
|
|
Post by nognegoeie on Mar 19, 2006 12:56:30 GMT -5
De gepast lijzige stem is trouwens natuurlijk niet die van Lou Reed of mindere god John Cale, maar van Sterling Morrison. Als je één luidspreker uitzet, hoor je enkel het verhaaltje (of het monotone muziekje)
|
|
|
Post by hik on Mar 20, 2006 3:37:55 GMT -5
Ik zou Wally goedkeuren hoor, het is volgens die fantastische boeken ( ) toch de vertaling van de naam. Dit is overigens geen antwoord (ik heb geen zin om een vraag met een X te zoeken)
|
|
|
Post by psychosaar on Mar 20, 2006 5:16:07 GMT -5
Ik zou Wally goedkeuren hoor, het is volgens die fantastische boeken ( ) toch de vertaling van de naam. Dit is overigens geen antwoord (ik heb geen zin om een vraag met een X te zoeken) Jeej! Leve waar is Wally!
|
|
|
Post by moederschaap on Mar 20, 2006 6:37:42 GMT -5
Allee tans: Waldo ofte Wally it is! *werkgezicht*
|
|
|
Post by psychosaar on Mar 20, 2006 6:52:26 GMT -5
Allee tans: Waldo ofte Wally it is! *werkgezicht* jamor, ik wist dat eigenlijk ni zenne!!! En Hik duidelijk wel, zodus...
|
|