|
Post by wobble on Dec 28, 2006 13:56:19 GMT -5
zou elmo verdronken zijn?
|
|
|
Post by moederschaap on Dec 28, 2006 17:59:38 GMT -5
Ik vond het anders wel een schitterend idee om tijdens de kerstvakantie te BBQen op een waterfiets! Maar je moet natuurlijk de nodige ervaring hebben...
|
|
|
Post by eLMO on Dec 29, 2006 4:12:35 GMT -5
*blub* *blub* voornaam van dit personage uit Desperate Housewives?
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 9, 2007 9:57:35 GMT -5
edie?
|
|
|
Post by eLMO on Jan 9, 2007 14:00:58 GMT -5
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 10, 2007 9:27:51 GMT -5
in 1999 opgerichte band met oa elko blijweert in de rangen, die een opmerkelijke onderwaterversie van qotsa's no one knows brachten.
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 10, 2007 9:32:32 GMT -5
en als er mij iemand zegt hoe ik hier foto's in kan plakken, dan zet ik er een fotooke bij. ps: ik ken (zo goed als) niets van computers...
|
|
|
Post by wobble on Jan 11, 2007 2:44:30 GMT -5
1. klik met je rechtermuisknop op de foto die je wil invoegen. (die moet wel ergens op een website staan). Dan zie je onderaan in die pop-up "eigenschappen" of "properties". Een van de eigenschappen is het "adres" van de foto. Begint met http en eindigt op jpg of gif. Selecteer dat adres en doe copy. 2. als je een berichtje intikt zie je boven al die smilies twee rijen met knoppen. Op de onderste rij staat een knop met een piepklein schilderijtje (vierde van links). Klik er op. Nu verschijnt "["img][/img"]" (zonder al die "aanhalingstekens") in je tekst. Plak tussen de twee het adres van de foto dat je zonet copieerde: "["img](hier dus)[/img"]".
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 11, 2007 9:39:31 GMT -5
a, en ik maar proberen copy-pasten vanuit mijn afbeeldingen. allee, ga het dan nog 's proberen: in 1999 opgerichte band met oa elko blijweert in de rangen, die een opmerkelijke onderwaterversie van qotsa's no one knows brachten.
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 18, 2007 5:25:18 GMT -5
bijkomende tips:
de groep startte oorspronkelijk met vier personen (waaronder dus elko blijweert, maar ook thomas sainderichin). de groepsnaam is (min of meer) een samenraapsel van de vier namen en vormt samen eigenlijk een nieuwe naam.
tijdens live-optredens staan ze doorgaans met meer artiesten op het podium. twee van de 'vaste' gastzangers zijn rudy trouvé en tim van der poel.
'fiat lux' is een ander (eigen) nummer van hen, 'live at the ancienne belgique' een full cd.
|
|
|
Post by kriemhilde on Jan 23, 2007 12:25:50 GMT -5
Interessant, als er eens iemand het juiste antwoord geeft, kan ik eindelijk achter 'No1knows' de artiestennaam invullen in iTunes.
|
|
|
Post by wobble on Jan 24, 2007 11:53:46 GMT -5
probeer eens met: Franco Saint De Bakker
(het gaat hier anders nooit meer lukken)
|
|
|
Post by kriemhilde on Jan 24, 2007 14:40:22 GMT -5
Damn, nu heb ik net deze middag de vriend gezien van wie ik het nummertje gekregen heb, en hij wist me uit de nood te helpen. Net te laat zeg. Franco Saint De Bakker zou ik zeggen.
|
|
tão
embryo
quiztig quizpelend
|
Post by tão on Jan 25, 2007 4:41:58 GMT -5
geniaal gevonden. ga gauw voor de g, wobble!
|
|
|
Post by wobble on Jan 26, 2007 9:24:59 GMT -5
Welk stukje tekst is hieronder verwijderd? Rok en rol!
*** we accept you, we accept you one of us! *** we accept you, we accept you one of us!
I don't wanna be a pinhead no more. I just met a nurse that I could go for. I don't wanna be a pinhead no more. I just met a nurse that I could go for.
I don't wanna be a pinhead no more. I just met a nurse that I could go for. I don't wanna be a pinhead no more. I just met a nurse that I could go for.
D-U-M-B Everyone's accusing me!
D-U-M-B Everyone's accusing me!
|
|
|
Post by wobble on Jan 28, 2007 10:24:24 GMT -5
Komkom, dit is echt gemakkelijk hoor...
tip: The R......
|
|
|
Post by negoeie on Jan 29, 2007 7:57:25 GMT -5
Gabba Gabba Hey!
|