|
Post by wobble on Jan 21, 2005 12:33:29 GMT -5
Ik dacht dat het Godskind toch al op 25 december geboren was? Je kan nog een Mozzer-lid op de fora vinden, rara op welk... Op welk forum of op welk Mozzer-lid? Ik weet dat er ene Ciesvandekwis op het LosFlippos forum rondwaart.
|
|
Freine
zygote
Zoals den Duvel in de Koko smaakt, smaakt hij nergens.
|
Post by Freine on Jan 21, 2005 17:02:26 GMT -5
En ja, het is een doordenkertje ( voor sommigen ) Trouwens : ook deelnemer op dit forum is Jan Koko ( en dat staat voor Jan van de Kokodril ) Heb je'm?? eveneens deelnemer op dit forum is Freine (en dat staat voor urenlang penislen, drinken en/of slapen in de kokodril)
|
|
|
Post by jankoko on Jan 23, 2005 16:32:37 GMT -5
dat penislen en drinken, daar kan ik ( goed ) mee leven, dat slapen van jou, Freine, is o zo vermoeiend voor alle partijen....
|
|
ciesvandekwis
foetus
Crime doesn't pay, but the hours are OK.
|
Post by ciesvandekwis on Jan 24, 2005 10:28:58 GMT -5
Joost laat zich heden ten dage ook al eens met nancy sinatra aanspreken. Maar verschieten doe ik daar al niet meer van, ook uw dienaar trekt soms al eens een vers slipje van z'n lief aan. Vooral op die vervloekte dinsdagmorgens wanneer we 'nagekaart' hebben...
|
|
|
Post by negoeie on Feb 4, 2005 11:23:05 GMT -5
Het zal wellicht als een donderslag bij heldere hemel overkomen, maar ik ben die zatlap van De Goeie. 't Is te zeggen, we hebben een beurtrol
|
|
|
Post by jankoko on Feb 5, 2005 2:39:47 GMT -5
|
|
|
Post by negoeie on Feb 5, 2005 5:25:22 GMT -5
Dus laat dat van die beurtrol maar achterwege, negoeie, jullie drinken bier zoals een koe water. Nog eens santé trouwens
|
|